BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 1 December 2011

ooohhh~ budak sentap. . :P

ok! aku nak mulakan cerita dengan seorang hamba allah ni. .
aku bukan nak mengutuk dia atau nak memburukkan dia
just luahkan apa yang aku rasa
harap2 jangan ada sape2 SENTAP OK! takut nyah. .auuwww~

kawan aku ni,seorang yang sangat sentap dan cemburu dengan aku.OK! kawan aku lelaki. *wink :P
aku tak tau apa masalah dia,aku ni jenis yang ramai kawan kan. .katenye~
so, ,biasa lar,semua orang aku bercampur.tapi KAWAN aku ni sangat lar cemburu pas tu suka ckp tak guna otak bila dia cemburu aku lepak2 dengan member2 aku.seolah2 na mengokong aku

wahai cik abg! kita bukan couple dan awk tu bukan husband i. .so mind ur bisnes lar syg. .muahaha! :P
seriously,,sometimes agk messy jgk perangai dia tu. .euwww~
kesian kan, ,lelaki pun cepat sentap. .kalau perempuan tak pe jgk. .da sememang nye cepat sentap. . ahaksss~ (ketawa gediks) ^^V

walau apa pun aku tetap sabar lar dengan perangai kau tu KAWAN. .
sebab da kau macam tu kan. .nak wat cenggane! YE DOK! oppsss~ asal keluar longhat ni. . :P



OK! INI MUKA-MUKA SENTAP AKU. .COMEL TA? COMEL TA? *MOTIF =.='

p/s : sensungguhnya setiap manusia berbeza perangai,gaya,cara dan sewaktu dengannya..jgn ada yang sentap pulak. . peace (Y) muaaahhh~ :3

3 comments:

  1. ehemm !
    neh bukan kawann lagi neh.
    "kawann" namanyaa lah makcik. HAHAHA.

    ReplyDelete
  2. HAHA~
    duhh mysae buad entry sentap-menyentap !
    sentap makk HAHA~

    ReplyDelete
  3. laili : HAHA kawan menyusahkan doh!

    wawa: biasa lar..aku na jgk hot dekat blog pulak..ngat kw sorg boleh..auwwww~ sentap! HAHA

    ReplyDelete