BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 5 December 2011

antara SAHABAT dan KAWAN BAIK :)



KAWAN ! ! bila bercerita tentang kawan semua orang mesti ada mcam2 cerita. .tak terkecuali dengan aku.aku sendiri ada bermacam2 masalah dengan kawan2.tak kira kawan baik,kawan biasa atau pun kawan sekelas.kalau da namanya kawan,memang boleh dikatakan adalah orang yang rapat dengan kita.

Kalau nak cerita masalah aku dengan kawan ni memang pelbagai.tapi kebanyakkan nya cuma salah faham.biasa lar kan,kalau ta ada masalah dengan kawan2 kita,kita tak akan nampak kelemahan dan kekukarangan dia dan kita tak akan kenal perangai dia sebenar.kadang2 ada kawan talam dua muka,kawan ta jujur,kawan yang suka membohong mencuri.,semua tu lumrah kot.sebab bila kita berkawan memang benda tu semua akan kita lalui.

Aku pula, ,memang terlalu ramai kawan baik,.bagi aku semua kawan2 aku adalah yang terbaik.walaupun kami kadang2 ada sikit salah faham, ,tapi kitorg still boleh berkawan.bagi aku, ,isu tentang kawan pula sangat sensitif.sebab aku sayangkan semua KAWAN-KAWAN aku.. :')



SAHABAT! ! aku hanya ada seorang sahabat. .sahabat aku ni,selalu jaga makan minum aku,jaga sakit aku, ,dan selalu tolong aku bila aku dalam kesusahan. .sdan dia adalah sahabat yang sangat, , ,sangat, , ,sangat rapat dengan aku.dia hari2 dengan aku. .hari2 jaga kan aku dengan baik.dan menjaga keselamatan aku.dia adalah SAHABAT dunia akhirat aku. .aku terlalu SAYANG DIA! :')


ni SAHABAT saya  a.k.a MAMA saya
'datin' Maryam :)


Aku tak pernah memilih dalam berkawan.asalkan jujur,baik dengan aku,itu semua da memadai bagi aku.i know,people are not perfect.but we refer to choose someone to being our friends and that can make them be perfect. :)







Aizat - Sahabat :D


p/s : best friend is a friend who is always there with us no matter what happend and no matter who we are. . 


No comments:

Post a Comment