BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 4 December 2011

K-POP fever ! ! ! !

평화 maksudnya SELAMAT SEJAHTERA (google translate je) :p

boleh dikatakan abad ini memang ramai yang gila k-pop !
aku pun mula terjebak dengan k-pop pada awal 2010.itupun anak sedara aku yang kenalkan aku dengan k-pop ni. .seriously, ,mula-mula aku macam menganjing juga anak sedara aku tu, ,
mula-mula aku ingat nak blutooth lagu inggeris dari phone dia.then aku tertngok satu folder 'lagu korea' ok! banyak giler lagu korea. .aku pun berkata kepadanya :

Aku : kw ni apa lar dengar lagu korea, ,kau faham ke apa dia    nyanyi kan
Adik Sedara : kw ni jakun lar,ta tau ke lagu korea tengah hot sekarang
Aku: yeke, ,asal minat sangat. .ntah pape jek


lepas tu, ,adik sedara aku pun tunjuk kan satu video korea. .ni first video korea yang pernah aku tengok. .
OK! aku terpegun giler dengan kecantikkan dorang, ,kecomelan, ,cara dorang menari. .SERIUS! aku pun mula minat. .


SNSD - Gee

dan sejak tu, ,bila aku jumpa anak sedara aku,mesti aku akn blutooth lagu2 latest korea,ataupun video. .
tapi paling aku minat kumpulan 4MINUTE. .huhu~
kalau group lelaki aku minat BEAST. . hehe~

 4 MINUTE. .commmeeeelllll gilerrrr~ -__-


BEAST cuteeee habisss~ -__-

tapi aku bukan lar 'fanatik', ,aku cuma minat layan time2 bosan.
memang aku dengar macam2 cerita tentang k-pop ni. .
ada yang fanatik sangat, ,simpan segala barang2 berkenaan dengan k-pop, ada jugak yang terikut gaya orang2 korea, ,ada yang sanggup belajar bahasa korea ,boleh hafal lagunya dalam bahasa korea,tarian dalam nyanyian mereka pun ada yang boleh hafal. .OK! aku kagummm~ 

dan di mana2 ada sahaja cerita tentang korea.
sampaikan rasa artis malaysia ni da ta wujud, ,kesiannn~ =='
bukan sahaja lagu, ,filem2 korea pun jadi kegilaan remaja sekarang.

dan itu semua terpulang pada individu untuk meminati sesuatu
 tapi jangan lar terlalu fanatik ye. :P


p/s : semua orang cita rasa lain-lain, ,apa yang aku post ni ta ada kene mengena dengan siapa2 just ceritakan pengalaman aku sejak kenal tentang k-pop. . :)



No comments:

Post a Comment