BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 1 December 2011

kesukaan ku~ :)

i just wanna share something yang aku suka sangat. .hee~
sememangnya aku sangat suka ambil gambar. .dan aku fotogenik. .yeke? ?
ni gambar2 aku na show dekat korang yang aku rasa terbaik yang pernah aku ambek. .
ahaksss~ (jangan perasan) :P


Lokasi : Pantai Punggur
Pakaian : tajaan sendiri



Lokasi : Tanjung Labuh
Pakaian : tajaan sendiri


Lokasi : Pura Kencana
Pakaian : tajaan sendiri


Lokasi : Tasik Y
Pakaian : tajaan sendiri


Lokasi : Tasik Y
Pakaian : tajaan sendiri


p/s : semua adalah gambar yang lama. .dan sorry kenapa aku tak pakai tudung, ,ni just koleksi yang aku paling suka. .thanks for photographer. . :)




this is the most fevret song. . .
Marry You-Bruno Mars :D

No comments:

Post a Comment